Aller Smart Marketing Breakfast

Etkö päässyt paikalle?

Onneksi voit katsoa tapahtuman videolta.

 

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella ja saat linkin tallenteeseen sähköpostilla.

Aller Smart Marketing Breakfast: Asiakkuuden elinkaaren kattava markkinointi

Markkinointipäättäjille suunnatuissa maksuttomissa Aller Smart Marketing Breakfast -aamiaistapahtumissa poraudutaan yhteen markkinoinnin polttavimpaan aiheeseen kerrallaan ja kirkastetaan alan parhaat käytännöt. Lavalla Suomen parhaat brändit, asiantuntijat ja heidän oppinsa.

Esitykset

Asiakaslähtöisyys alustatalouden aikakautena

  • Pauli Aalto-Setälä, toimitusjohtaja, Aller

 

Case Scandic Friends -kanta-asiakasohjelma: kohdennettu markkinointi läpi asiakkuuden elinkaaren

  • Lauri Elovainio, Loyalty Manager, Scandic Hotels

 

Hurmaa, palvele, koukuta – seitsemän oppia oman median sisältöjen rakentamiseen

  • Anna Vartiainen, sisältöjohtaja, Aller Ideas

 

Round table -keskustelu

 

Case Lääkärikeskus Aava: Markkinointi mukana ihmisen elinkaarella

  • Minna Hoffström, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Lääkärikeskus Aava

 

Yhteenveto + final Q & A