Aller Smart Marketing Breakfast

Etkö päässyt paikalle?

Voit katsoa tapahtuman taltioinnin ja ladata esiintyjien presentaatiot (pl. Jussi Lindholmin esitys) kirjautumalla sivulle.

 

Jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella ja saat materiaalit käyttöösi.

Data, tunne ja jatkuva reagointi — ravistele pölyt sisältöstrategiastasi

Somea ei jakseta enää selata – miten nyt tavoitan potentiaaliset asiakkaani? Kuinka dataa hyödynnetään tunteita herättävän sisällön luomisessa? Miten aktiivinen ja muuttuvaan maailmaan reagoiva brändi rakennetaan?

Esitykset

Somen kuolema

  • Sometileillä ei jakseta enää roikkua – kuinka oikeat ihmiset nyt tavoitetaan?
    Juho Jokinen, toimitusjohtaja Aller Media Oy

 

Data tarvitsee rinnalleen tunnetta!

  • Omassa mediassa avain vaikuttaviin sisältöihin on kuluttajan tarpeiden tyydyttäminen.
  • Onnistu halutun kohderyhmän hurmaamisessa datan ja petun eli kokemuksen avulla.
    Niina Korhonen, liiketoimintajohtaja, Aller Ideas

 

Case Vepsäläinen: Sisältöstrategia sisustajan sydämeen

Jussi Lindholm, toimitusjohtaja, Vepsäläinen

 

Voittajabrändi reagoi ympäröivään maailmaan

  • Sisältöstrategiana ketterä optimointi ja tiukka fokus arvoa tuottavaan bisnekseen.
  • Brändin kristallinkirkaat arvot reaktiivisen sisällöntuotannon mahdollistajana.
    Tomi Hilvo, toimitusjohtaja, Dingle